Klacht: Niet bezorgen pakket noch bericht in brievenbus.

user-26823 op 19 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
βœ… Klacht opgelost op 24 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

.................... .....................

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 19 september 2017

Een klant van DPD ontving een sms met een bezorgtijd voor zijn pakket, maar na het verstrijken van die tijd werd het pakket niet bezorgd. Op de website van DPD stond dat de bezorger had gemeld dat de bewoner niet thuis was, terwijl er twee personen aanwezig waren. De klant ontving geen mededeling in de brievenbus en kreeg geen duidelijkheid over de locatie van het pakket na contact met de klantenservice.

Mijn Klacht:

Vandaag ontving ik een sms van DPD tussen twee tijden zou mijn pakket bezorgd worden. De tijd verstreek, er kwam niets. Ik keek op mijndpd en zag daar tot mijn schrik dat de bezorger had gemeld dat de bewoner niet thuis was. Wij waren met twee personen in huis. Later keek ik in de brievenbus: geen mededeling dat er iemand langs was geweest om het pakket te bezorgen. Gebeld naar t 010 nummer. Aan t einde van het bandje zegt een man dat ik naar het dure 0900 nummer moet bellen.
Niemand kan mij vertellen waar mijn pakket met onderdelen is. Negentien euro bezorgkosten betaald. . . .

Gewenste Oplossing:

Als er daadwerkelijk wordt aangebeld en het pakket geleverd wordt.
En niet een vinkje wordt gezet. En niemand aan de deur is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 24 oktober 2017 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

....................

.....................

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk β€” niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM