Klacht: Niet bezorgen op aangegeven adres

op 10 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al mijn pakketten die thuis bezorgd moeten worden, worden direct afgegeven bij de postkantoor.
Er blijft altijd iemand thuis op de dag dat het pakketje wordt verwacht, maar er wordt niet aangebeld.
Dit gaat voornamelijk om mijn laatste 5 pakketten.
Gisteren zelf met dpd gebeld. Degene die ik heb gesproken heeft een notitie gemaakt om aan te bellen. Toen pas werd dit gedaan. Het pakketje werd niet naar boven gebracht, omdat de lift het niet deed volgens de bezorgen (dit was niet waar).
Ook vandaag is mijn pakket niet thuis bezorgd.
Als ik via track en tracé kijk, staat er dat het thuis is afgeleverd.

Wanneer de bezorger mijn pakketten voortaan thuis afleverd ben ik tevreden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo, Graag wil ik je verder helpen met de pakketten waarover je spreekt. Je geeft aan dat er 5 pakketten zijn die bij een Pickup parcelshop bezorgd zijn en niet bij jou aangeboden zijn. Heb je hier nog pakketnummers van? Vervolgens geef je aan dat er 1 pakket naar je onderweg is en dat volgens Track & Tracé bij je bezorgd is maar dat je niet hebt. Kun je me ook dit pakket nummer doorgeven. Daarnaast wil ik je aangeven dat de chauffeur het pakket tot aan de eerste deur levert, kiest een chauffeur ervoor dat hij het pakket bij je op de verdieping levert dan is dat extra service van de chauffeur. Graag ontvang ik je pakketnummers. Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door K-