Klacht: niet bezorgd

op 09 juni 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gisteren werd bezorging aangekondigd tussen ca 12 en 14 u. Maar geen levereing
Geen enkele bericht ontvangen.
Net op de tracctrace gekeken en daar staat dat het verkeerd bezorgd is geworden.
Ra Ra??
Het lijkt er eerder op dat het gewoon niet is bezorgd en het nu de ev keer weer mee komt. En dat kan 3 dagen duren…
Niet de eerste keer bij DPD

Gewenste Oplossing:

Als het pakket vandaag wordt geleverd. 9 juni 2018

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 juni 2018 om 16:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 juni 2018 om 17:29 geantwoord

Ja er is uiteindelijk op maandag geleverd, maar de oorzaak lijkt mij niet dat er verkeerd is bezorgd op zaterdag. Dan had ik immers zaterdag op de track/trace moeten kunnen lezen dat er bezorgd was en dat was niet zo. Er is helemaal nergens bezorgd lijkt het wel.
Het is niet de eerste keer dat DPD dit op mijn adres presteert. Dus de oorzaak ligt ws bij een chauffeur die er aan het eind van zijn rit net anders over denkt dan ik als klant...

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]