Klacht: Niet bezorgd

op 19 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht woensdagmiddag (vrij genomen) op een pakket. Toch misgelopen/niet gehoord en vind kaart in de bus.
Het nummer is bijna onleesbaar en waar ik het morgen na 16h mag afhalen ook. Zeer matig handschrift.

DPD gebeld, waar om e.e.a. niet bij de buren is afgegeven? Daar loopt men langs en zie men gelijk of ze thuis zijn. Mogelijkheden genoeg. Nee volgens DPD, ”dat ligt aan de chauffeur. de ene doet dat wel en de andere neemt het weer mee”! Anders kunt u een klacht indienen. Daar schiet ik niets mee op, ik wil graag mijn pakket hebben.

M.a.w. ik mag morgen weer 2 uur vrij nemen om ergens in Zoetermeer het pakket op te halen. Adres ook slecht leesbaar! Na 7 dagen gaat het immers weer retour afzender.
Voor de tijd van het slecht invullen van kaartje had men beter bij de buren kunnen aanbellen.
Deze optie staat ook op de kaart aangegeven.

Gewenste Oplossing:

Gelijk een pakket naar de buren, c.q. 2e maal aanbieden.
Er gaat tegenwoordig zoveel via internet dat alle bezorgers hier werk van moeten maken!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nengizsen