Klacht: Niet als een behandeld worden.

jos beeren op 02 november 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn overeenkomst van internet ,tv en telefonie is is afgelopen.
Ik ben verleden week en nu mee bezig of ik een leuke aanbieding kan krijgen als ik bij jullie blijft.
Ze zeggen na diverse keren doorverbonden te zijn dat de volgende lijn wel iets kan regelen. ik ben nu al weer 30 min aan de lijn zonder resultaat en ik ga nu ophangen.

Groet Jos Beeren

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon behandelt wordt via de telefoon, niet op een zijlijn gezet wordt en niemand te spreken krijgt. p.s nu ik deze opstuur zit ik alweer 38 min aan de lijn en verleden week 53 min .
Dit is klantonvriendelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jos beeren