Klacht: niet afleveren pakketje

op 18 mei 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Een door mij bestelde Tablet is niet afgeleverd door post.nl, na contact met de klantenservice, kreeg ik wel een waardenbon Maar werd mij ook gemeld dat ik een onderzoek moest afwachten naar Post.nl, nu heb ik geen overeenkomst met post.nl Maar met bol.com, en kan ik dus wachten totdat bol.com zijn probleem heeft opgelost met post.nl, mij lijkt dat bol.com moet zorgen dat ik zo snel mogelijk mijn pakket thuis heb

Als ik mijn Tablet voor het weekend binnen heb,

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

1 jaar geleden - Beste Pieter, Ik heb je bestelling erbij gezocht. De track & trace code geeft aan dat het artikel bezorgd is op je adres. We wachten het onderzoek bij PostNL daarom af. Zodra we meer weten nemen we contact met je op. Groet, Jade van bol.com

Reactie van de melder van de klacht thorloki

1 jaar geleden - Beste Jade, Nogmaals het antwoord is leuk, en hoor ik nu al dagen, ik woon op een camping wat dus betekend dat alle pakjes via de receptie binnen komen, op de dag van aflevering is er geen pakjesbezorger geweest, wat dus betekend dat jullie een probleem hebben met Post.nl en ik daar de dupe van word, ik vind dat een hele slechte gang van zaken

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 mei 2016 om 08:19 geantwoord

Beste Pieter,

Je hebt inmiddels contact gehad met mijn collega Tony. Ik heb begrepen dat het inmiddels is opgelost.

Ik wens je een fijne dag toe.

Groet, Jade van bol.com

Heeft op 18 mei 2016 om 20:53 geantwoord

beste Jade,

opgelost is een groot woord, de tablet blijft op retour staan, als ik een andere wil bestellen (wel ophalen bij een afhaalpunt) kan dit wel als ik hem gelijk betaal, en na deze ervaring ben ik dat dus niet van plan, Dennis van jullie chat had daarbij ook nog de leuke opmerking, dat achteraf betalen niet kan omdat de niet afgeleverde tablet op retour staat, slechte klantenbehandeling noemen we dat, geen Bol.com meer voor mij en aanraden bij vrienden en kennissen...nee dus

Alle klachten die gemeld zijn door thorloki