Klacht: niet aangekomen post en tnt

op 22 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

met kerst zijn er bij verschillende adressen de kerstkaarten niet aangekomen.
Ik heb een klacht ingediend bij TNT.Ik ben gebeld en er is toen ingesproken.Er zou een mail gestuurd worden.Nooit ontvangen.Toen weer een klacht ingediend.Tot op heden niets gehoord of ontvangen.
Begin januari klachten ingediend.

Gewenste Oplossing:

Hoe het komt dat de kerstkaarten niet bezorgd zijn.
Dat je gebeld of terug gemaild word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Roemburg,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door roemburg