Klacht: Niet aangebeld kennisgeving achtergelaten

DirkDijkstra op 04 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Dirk, Bedankt voor je bericht. Vervelend dit te moeten horen. Ik heb even gezocht op je adresgegevens naar het bijhorende pakketnummer (05167999141159) Helaas is het pakket al geleverd bij de dichtstbijzijnde pakketshop en kan deze helaas niet meer bij...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 4 februari 2017

Een klant van DPD meldt dat er geen bel is geluid toen een pakket moest worden afgeleverd, en in plaats daarvan alleen een kennisgeving in de brievenbus is achtergelaten. De klant geeft aan dat zij thuis waren en dat de bel functioneert, en verzoekt om de levering van het pakket op dezelfde dag. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Wij zitten te wachten op een pakket maar er word alleen een Kng in de brievenbus achtergelaten.
We zijn gewoon thuis en de bel werkt.
We willen dit pakket vandaag afgeleverd hebben.

Gewenste Oplossing:

Als het pakket zoals afgesproken vandaag word afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 februari 2017 om 16:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM