Klacht: niet aangebeld EN een half uur verderop geleverd!!!

op 26 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Echt de meest absurde levering die ik ooit heb meegemaakt. Ten eerste heeft de bezorger bij niet aangebeld. Het pakket zou geleverd worden tussen 12:50 en 13:50. Normaal gesproken ben ik pas 13:00 uur thuis, maar nu ben ik speciaal eerder naar huis gegaan van mijn werk. Vervolgens zit ik te wachten en om 14:10 nog steeds geen pakket. Toen ben ik maar gaan kijken of ze het niet toevallig in de brievenbus hebben gedaan, ligt er een briefje dat ik NIET THUIS ZOU ZIJN. Ik heb een uur lang thuis gezeten voor niets, om vervolgens ook nog eens naar een bedrijf EEN HALF UUR LOPEN verder op te moeten gaan! Ik heb zelf geen rijbewijs, woon alleen, en mijn fiets is stuk, maar het pakket kan niet even op een andere datum en tijd afgeleverd worden! Belachelijk! Slechtste post service die ik in mijn hele leven heb meegemaakt.

Als mijn pakket gewoon netjes bij mij thuis af word geleverd, of bij een pakket shop BIJ MIJ IN DE BUURT.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 mei 2016 om 12:34 geantwoord

Beste Britt,
Bedankt voor je bericht. Ik heb je klacht ook doorgezet naar onze customer service afdeling en van hen begrepen dat je daar inmiddels ook al telefonisch contact mee hebt gehad.
Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk gaat het de volgende keer wel gewoon in één keer goed.
Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door heel extreem ontevreden klant.