Klacht: Niet aan huis geleverd

op 10 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DPD stuurt het pakket door naar een pakketshop. Ik kan het pakket niet ophalen. Bij de aankoop heb ik aangegeven dat het pakket bij de buren bezorgd kan worden. Ook het formulier biedt die mogelijkheid nadat de tweede keer niemand thuis werd aangetroffen.

Gewenste Oplossing:

Als jet pakket thuis wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hallo Miquel, Ik zie dat je ons een P nummer door hebt gegeven, helaas kan ik hiermee niet in ons systeem zoeken. Heb je het 14-cijferige pakketnummer voor me? Dan kan ik daar je pakket mee checken. Bedankt voor je reactie. Kari

Reactie van de melder van de klacht miquel020

1 jaar geleden - Het nummer staat in de bijlage die ik had meegestuurd.

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hoi Miquel, Ik zie dat je pakket gisteren geleverd is bij een parcelshop. Als het na een mislukte afleverpoging eenmaal bij een parcelshop ligt, dan kunnen we dat niet meer wijzigen. Excuses voor het ongemak. Groet Hanneke

Reactie van de melder van de klacht miquel020

1 jaar geleden - Daar heb ik dus helemaal niets aan. Juist om deze instelling zal ik zelf nooit voor DPD kiezen en zal ik de verzender altijd vragen met een andere vervoerder te werken. Klantenservice is een begrip dat DPD niet waard is.

Alle klachten die gemeld zijn door miquel020