Klacht: Niet aan beginnen

Fingerprints91 op 10 juli 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na veel problemen met de verbinding ons toch laten overhalen door de verkoopster nadat zei ons vertelde dat alles verandert is en zei ons goed internet beloofde. We hebben nu 2 weken diensten van ziggo voor de 2e keer maar het is alleen maar slechter geworden. Wij hebben een van de grootste pakketten genomen. Internet valt om de 5 min weg.
Monteur nieuwe modem laten installeren. Weer alleen het zelfde probleem. Nu ik alle klachten hierover lees heb ik spijt van mijn aankoop bij ziggo.
Het zijn gewoon een stelletje afzetters
Heel boos nooit meer ziggo voor mij.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ziggo is een keer nakomt wat ze beloven. En ziggo het internet eindelijk is komen maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fingerprints91