Klacht: Next box werkt niet meer

petra69nl op 19 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds gisteren wil de mediabox next niet meer opstarten. Hij komt in het welkomscherm, gaat naar een zwart scherm en komt vervolgens weer in het welkomscherm. Gisteravond direct een chat gestuurd. Geen reactie. Vandaag een reactie dat er een storing is en of ik op een later tijdstip weer opnieuw contact wil opnemen (!?). Niet echt klantvriendelijk. Vandaag na het werk direct weer gebeld. Hier ben ik totaal niet klantgericht behandeld en al zeker niet service of oplossingsgericht. Het enige wat ze wilden doen is een monteur langs te sturen. En dat zou dan pas 1 maart kunnen. Op mijn herhaaldelijk verzoek om een box op te sturen, werd geen gehoor gegeven. Er werd totaal niet meegedacht. Zelfs nog een tweede keer gebeld. Hierbij kreeg ik een nog waziger en onzin verhaal van de medewerker. Ik ben al jarenlang klant, zelfs al via de upc en ben dit niet gewend. Nadat ik met veel moeite een spoedafspraak heb weten te regelen (en die duurt dus ook nog 4 dagen), werd mij er wel bij verteld dat dit alleen voor medische noodgevallen was en dat de monteur dus mogelijk zo weer weg kan gaan (te gek voor woorden). Er wordt maar vanuit gegaan dat ik rustig een halve dag vrij kan nemen om maar te wachten op de monteur. Het is niet eens mogelijk dat de monteur mij een half uurtje van tevoren een berichtje stuurt, zodat ik in ieder geval een aantal uren kan werken. En dan krijg je opmerkingen van u bent toch een gezin. Met andere woorden: er kan toch wel iemand anders vrij nemen of thuis zijn. Wij zijn heel blij dat wij in de huidige situatie nog een baan hebben en willen niet door Ziggo in de problemen komen. Ben nu erg boos, zo ga je niet met klanten om. Jullie hebben mij de next box aangeraden omdat dit het beste is wat jullie kunnen leveren. Helaas er niet bij vermeld dat als deze kapot gaat, je gewoon niet geholpen kan worden en dat er een monteur moet komen. Als hier niet heel snel een passend oplossing komt, dan zijn jullie hierdoor een klant kwijt. En dat heeft er ook zeker mee te maken op de manier waarop de medewerkers van jullie klantenservice met de klanten omgaan, je voelt je als klant niet serieus genomen. Ik werk zelf ook bij een klantenservice en kan jullie wel vertellen dat wij ons uiterste best doen om de klant te helpen en een goede oplossing te bieden. Dat is bij jullie zeker niet het geval.
Ik vraag hierbij ook gelijk compensatie aan voor de dagen dat ik dus geen tv heb via de next box.
Graag z.s.m. reactie.

Als er goede service wordt verleend, er met de klanten meegedacht wordt en er z.s.m. een werkende next box geleverd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petra69nl