Klacht: netjes betaald en toch achtervolgd door incassobureau !!

op 09 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij bestellen op 2 juni een lockmachine bij BOL.com (zie bijlage 2) : let op de vermelding ‘Besteld via bol.com bij een externe verkoper” .
De externe verkoper Matri levert ons vanuit Nederland het machine en stuurt ons ook factuur.
Op deze factuur staat Nederlandse BTW vermeld, die wij niet kunnen aftrekken! Wij vragen de factuur aan te passen en zonder BTW te factureren (intra communautaire levering) : dit kunnen zij niet!
Uiteindelijk om de discussie te sluiten geven wij toe en betalen de betreffende factuur.
Tot onze verrassing eist bol.com ook nog eens het factuur bedrag op.
zie in bestand in bijlage de acties die er al ondernomen zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij vragen gewoon dat Bol.com de onterechte incasso stopt! zie bijlage.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 09 september 2016 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beste mevrouw Janssen,

Vandaag heb ik een e-mail gestuurd met een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Janssen Alice