Na op reis te zijn geweest kan ik nu al bijna een week geen gebruik maken van mijn Netflix account. Netflix heeft het account beperkt nav het land waar ik geweest ben. Hierdoor zijn 100-en titels en meer dan 60%... Lees meer
De laatste weken kan ik steeds niet inloggen bij Netflix. Ik krijg steeds de melding van het wachtwoord niet klopt.. maar dat is niet zo. Wanneer ik het wachtwoord wil resetten, geeft hij aan dat hij er iets mis is... Lees meer
In October heb ik 3x via ideeeeal/ handmatig betaling gedaan om mijn abonnement verlengen. Dat lukte niet dus ik heb helpcentrum Netflix opgebeld en daar kreeg ik te horen dat ze problemen met ideaaal hebben en ik moet cadeaubon... Lees meer
Netflix abonnement via ziggo afgesloten. Ziggo heeft bedrag voor drie maanden afgeschreven maar Netflix haalt ook het bedrag van mijn rekening. Door deze dubbele betaling heb ik mijn Netflix account verwijderd. Ziggo verwijst mij naar Netflix.
Omdat het Netflix account verwijderd... Lees meer
Beste, al jaren klant van netflix ! Door een opdracht in Nl, tijdelik woonachtig. Rest van gezin in BE. Gebeld met Netflix, wordt niet ondersteund!
Graag oplossing Lees meer
Betaal een duur abonnement en wanneer er een live event is lopen alle servers vast. Waardeloos. Lees meer
Echt waardeloos. Ze zijn heel vriendelijk aan de telefoon, alleen kunnen ze niks doen. Ik wilde m'n account heractiveren, 2 betaling later en er gebeurt niks. Bel ik daarover, moet ik 10 werkdagen wachten, dan heb ik het terug. Dat... Lees meer
Ik wil mijn geld terug!! Vanmiddag €13.99 betaald om lidmaatschap te verlengen. Wel betaald maar ik heb geen toegang tot mijn lidmaatschap. Waardeloze klantenservice. Mevrouw zegt dat zij mij gaat gelpen maar ik ben niet geholpen 1. Ik kan geen... Lees meer
Sinds de laatste twee of drie downdates van jullie app is streamen of casten een ramp geworden. De verbinding met de tv valt weg, waardoor content die afgespeeld wordt niet meer te bedienen is. Geen voor- of achteruitspoelen, geen pauzeren... Lees meer
Jarenlang klant bij Netflix. Paar weken terug melding dat ik mij abonnement moest bijwerken, m.a.w. 13,99 betalen. Gedaan, daarna geen toegang tot Netflix. Elke keer bij inloggen dezelfde melding, kies je pakket, ondanks dat ik al 13.99 had betaald. Klacht... Lees meer