Klacht: zeer slecht behandeling telefonisch

m heb geen gebruikersnaam op 29 mei 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik krijg ongewenst post van u bedrijf ik ben aangemeld voor geen reclame per post op reclame filter.nl
op 29.05-2024 om 11.00 heb ik naar u bedrijf gebeld om dit stop te zetten echter dit gesprek liep zeer onvriendelijk daardoor weet ik nu 100 % zeker dat ik nooit wat bij u wal kopen.
wilt u alstublieft de post stopzetten naar beautyhair liang vloedwal 14 1276xm huizen
code x135h2a031129

Gewenste Oplossing:

stuur geen reclamen per post meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Nespresso
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m heb geen gebruikersnaam