Klacht: Slechte ervaring in winkel in den haag

Henk van schaik op 05 juni 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag waren wij in Den haag en naar de winkel gegaan. Eenmaal binnen was het heel rommelig. Na wat rondgelopen te hebben vroegen wij waar wij geholpen konden worden. De dame zei dat wij naar de andere kant van de winkel moesten. Eenmaal daar in de rij gaan staan. Toen wij dachten aan de beurt te zijn werdt er een andere klant uit de andere rij gehaald en deze kreeg voorrang op ons. Dit is natuurlijk niet de manier waarop je met klanten om gaat.
Wij zijn ook gelijk uit de winkel gelopen en gezegd dat dit niet echt klantvriendelijk is.

Gewenste Oplossing:

Een gewone maar nette behandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door