Mijn Klacht:
Nespresso had vorig jaar een aanbieding dat je een gratis apparaat krijgt bij de koop van een aantal cups. Een mooie aanbieding dus wij deden de bestelling. Het apparaat was echter stuk, na een aantal telefoontjes konden de het defecte apparaat retourneren en kregen we een nieuwe. Sindsdien kregen we een rekening voor het betalen van het apparaat. Telkens na hierover te bellen leek het in orde te zijn maar enige tijd later kregen we weer een aanmaning. Eind december werd ons in een telefoongesprek verteld dat het nu helemaal geregeld was en er geen rekeningen meer zouden worden gestuurd. Inmiddels is de rekening naar een incasso bureau en krijgen we er ook nog een boete overheen.
Opnieuw gebeld en ze zullen nu een verzoek doen bij hun administratie om te zien of dit gecrediteerd kan worden. Geen enkel excuus of belofte dat het nu goed gaat komen.
Wij zijn maanden verder sinds de aankoop van het gratis apparaat. De koffie is niet lekker en er ligt een dikke rekening voor ons van het incassobureau.
Gewenste Oplossing:
Nespresso zorgt ervoor dat we geen rekening meer krijgen van een gratis toestel, alle kosten van het apparaat en de kosten van het incassobureau worden gecrediteerd en wij krijgen zwart of wit bericht hierover.
Het zou leuk zijn als ze na alle ellende en tijd die het ons gekost heeft en als blijk van hun erkenning van schuld, wij een gratis presentje zouden krijgen. Het liefst een waarover we niet later alsnog een rekening krijgen.
