Mijn Klacht:
Geachte heer/mevrouw.
Ongeveer 3 jaar geleden hebben wij een Nespresso apparaat gekocht (type DeLonghi – gelijk aan de Lattissima Touch Black Titanium). Binnen 3 jaar deed de melkschuimer het niet meer. Nepresso heeft gezamenlijk met ons getracht op te lossen echter zonder succes. Wij vonden het toen ook fantastisch dat jullie ons een korting aanboden van Euro. 80,- bij aankoop van een nieuwe machine. Werd ook aangegeven dat de machine te snel kapot was. Bij nieuwe aankoop afgelopen zaterdag kwamen wij niet in aanmerking voor het ontvangst cadeaupakket ad Euro. 80,-. Nu hebben wij het gevoel dat wij een cadeautje hebben aangeboden gekregen welk iedereen zou hebben gehad mij nieuwe aankoop. Wij voelen ons eigenlijk een beetje belazert en hebben een zeer slecht gevoel.
Gewenste Oplossing:
Wij vinden dat wij ook in aanmerking komen voor het cadeaupakket. Uw vertegenwoordigster in de winkel in Amstelveen begreep onze frustratie echter moest zich houden aan de regels van Nespresso.
Nu ben ik nieuwsgierig wat Nespresso gaat doen.
