Klacht: Nespresso Kitchenaid defect service zeer slecht.

Alex van S. op 03 juli 2023 over Nespresso in de categorie Koffie

In April ‘21 een Kitchenaid Nespresso apparaat via Fonq gekocht. Helaas heeft het apparaat 2 jaar en 2 maanden na dato een druk probleem.

Via Fonq kom ik bij Nespresso. Antwoord Nespresso, helaas valt het buiten de garantie. Is er geen hetzelfde vervangende apparaat en kan het ook niet gerepareerd worden want er zijn geen onderdelen meer. Kitchenaid zegt 1 jaar na samenwerking al de samenwerking te hebben verbroken en ook zij kunnen niets doen. Had ik apparaat tot 2 jaar en 2 maanden op de dag van aankoop aangeboden als defect dan wel. Maar helaas zit ik daar 8 dagen overheen.

Op deze website kom ik eenzelfde verhaal tegen waarin een half jaar na het verstrijken van de garantie door Nespresso wordt geantwoord dat zij het zeer spijtig vinden en als uitkomst een nieuw Citiz apparaat gratis aanbieden met of zonder melkfunctie. In mijn geval krijg ik 35% korting op een machine als de huidige ouder is als 2 jaar. Kanttekening bij die korting moet ik wel minimaal 100 cups afnemen.

Dus een apparaat wat na 2 jaar kapot gaat en niet meer in productie is maar wel wordt verkocht is hopen dat die machine het langer volhoudt.

Dure machine, prijzige koffie. En service die in den beginne top was maar nu zeer teleurstellend is. Verder dan een koffiespecialist kom je niet en hier mag je het mee doen.

Nespresso What else?

Gratis vervangende machine van gelijke waarde want mbt Kitchenaid machines lees je veel te veel klachten. Zelfs Kitchenaid zegt dat ze alleen de naam op de machine zijn en Nespresso de rest is. Voor dat geld mag je veel meer verwachten dan een Max aan 2 jaar garantie.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex van S.