Klacht: absoluut geen klantvrkendelijke service

[email protected] op 22 november 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het inruilen van een pas aangekocht toestel waarvan de waterreservoirs nket opwarmde ben ik op eenn vriendelijke en niet commerciele roodharige dame benadert geweest waarvan mijn klacht in het belachelijke getrokken werdt en waar zij heel bot binnenmonds vloekte en totaal niet geschikt was om op een commerciele manier service te geven.

Bij deze zal ik 2x nadenken of ik de winkel in gent nog binnenstap.
mvg rist Terra Rossa .
vande veire iris

Gewenste Oplossing:

Niet enkel de verkoop mooi emballeren maar evenveel de sercice na aankoop inkaderen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nespresso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nespresso

Heeft op 22 november 2016 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door