Klacht: Nemen niet de moeite om normaal een pakket bij je af te leveren.

op 03 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 31 augustus zouden er 2 pakket bij mij geleverd worden door DPD. Tijdvak van de levering was gemaild aan mij. Vlak voor de levering kreeg ik de melding dat de pakketten niet afgeleverd konden worden, zonder opgave van reden. Geen briefje in de brievenbus gedaan. Terwijl ik gewoon de hele dag thuis was, en er niemand langs was geweest. Dit is nu al 3 keer voorgekomen in nog geen 2 maanden tijd. Als je de klantenservice vraagt waarom er niet geleverd is zeggen ze dat ze het niet weten. Een 2e levering willen ze niet doen. Bij de aflever informatie stond zelfs mijn telefoonnummer vermeld. Kleine moeite als ze het niet zouden kunnen vinden. Alle andere bezorgdiensten kunnen mijn adres wel vinden. En blijkbaar is het makkelijker om een pakket bij een pickup point te brengen dan aan huis te bezorgen.

Dat ze normaal een pakket bij mij bezorgen als ik gewoon thuis ben. Liefst dat ze de laatste niet geleverde pakketten alsnog komen bezorgen zou wel netjes zijn. Al betwijfel ik of ze dat ook zullen doen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht Danny198533

3 maanden geleden - Via de mail een bericht gekregen dat DPD de klacht niet in behandeling neemt. Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 07 september 2018 om 09:38 geantwoord

Beste Danny,

Mijn excuses voor deze vervelende situatie. Ik zie dat jouw beide pakketten geleverd zijn aan de Parcelshop in Den Haag. Op vertoon van je ID mag je ze daar afhalen. Voor wat betreft jouw klacht hierover, wil ik je melden dat we dit wel degelijk serieus nemen. Ik heb het dan ook voor je doorgezet naar de afdeling Transport op Depot West, voor interne maatregelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny198533