Bij retour sturen van 3 ontvangen jurkjes, die te groot waren, ondaks juiste meetgegevens, wordt er € 5,00 ingehouden als verzendkosten. Omdat er geen aankoop is geweest, mag men niets rekenen, maar Nelly.com trekt het gewoon van de betaalde bestelling... Lees meer
Op 22 februari 2013 heb ik 2 bikini geroutineerd. Alleen heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen totaal 70 euro. Zojuist een mail gestuurd van waar mijn geld blijft. Ook vind ik dat ze moeilijk te bereiken zijn. Ga... Lees meer
Mijn zoon bestelt een jurkje voor zijn zusje. Hij maakt het via i-deal over. Het jurkje is nooit geleverd. Nu probeert hij zijn geld terug te krijgen. Volgens nelly krijgt hij het terug, maar volgens het adres waar het geld... Lees meer
İk heb zo ongeveer 3 maanden geleden 3 jurkjes besteld. Na ontvangst heb ik ze meteen alledrie verpakt en retour verstuurd via een DHL servicepoint. Na weken heb ik eerst een betalingsherinnering ontvangen voor alle drie de jurken. Heb meteen... Lees meer
Als je de bestelling hebt geplaatsts en wilt betalen krijg je vier mogelijkheden daarvoor.Zowel de optie acceptgiro als verdeeld betalen werd niet geaccepteerd. De klantenservice van Klarna gebeld die mij vertelde dat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt bij het... Lees meer
Ik heb in november een jumpsuit van €189,- retour gezonden en een nieuwe besteld, die ik moest betalen, omdat het niet verrekend kon worden.
Heb nu nog steeds niks terug gehad van de ene die ik retour heb gezonden. Had wel... Lees meer
Ik heb in november een jumpsuit van €189,- retour gezonden en een nieuwe besteld, die ik moest betalen, omdat het niet verrekend kon worden.
Heb nu nog steeds niks terug gehad van de ene die ik retour heb gezonden. Had wel... Lees meer
Ik heb een kledingstuk besteld via nelly.com. Op vrijdags heeft pakketbezorger voor dichte deur gestaan, waarna er een briefje is achtergelaten dat ze op zaterdag opnieuw zouden aanbieden. Ze zijn echter nooit gekomen en het pakket is terug naar nelly.com.... Lees meer
Op 18/01/2013 heb ik 1 jurkje retour gestuurd. keurig werd dit af gewikkeld bij DHL. inmiddels heb ik al een aantal mail naar Nelly.com gestuurd. En iedere x krijg je een vaag antwoord, het is druk, veel retouren, wacht... Lees meer
Ten eerste bestelde ik begin december 5 jurkjes bij Nelly.com, na 1,5 weer kreeg ik pas een mail met een bewijs dat het product verzonden zou worden (Terwijl op de site duidelijk staat levering binnen 2-5 werkdagen). Toen ik er... Lees meer