Klacht: oplichting

boya op 13 maart 2013 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon bestelt een jurkje voor zijn zusje. Hij maakt het via i-deal over. Het jurkje is nooit geleverd. Nu probeert hij zijn geld terug te krijgen. Volgens nelly krijgt hij het terug, maar volgens het adres waar het geld naar overgemaakt is krijgt hij het geld niet terug maar moet hij iets anders kiezen. nu weer terug bij nelly en daar staat dat de zaak is opgelost. in het kort kan hij naar zijn centjes fluiten.

Gewenste Oplossing:

ten eerste moet je iemand telefonisch kunnen bereiken en en tweede geef die jongen gewoon zijn geld terug. Het jurkje was voor zijn zusjes verjaardag, nou die was 9 februari

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door