jurk besteld en betaald, was niet leverbaar bleek na betaling via mail.........nu (drie weken later)nog geen geld terug, en geen bericht als je een mailtje stuurt! Lees meer
2 maanden geleden jurkje besteld, terug gestuurd maar heb nog steeds geen geld retour gekregen. Heb al een mail gestuurd en dan beweren ze dat ze problemen hebben met de automatische terugbetaling en dat het er 6 januari wel opstaat,... Lees meer
Op 9 december laarsjes + 2 andere produkten besteld bij Nelly.com zij konden de laarsjes niet leveren. De 2 andere produkten zijn wel geleverd, maar ik had gebruik gemaakt van een kortingsbon. Die had ik dus gebruikt voor die 2... Lees meer
December 2011 twee jurken retour gestuurd en na een tijdje mailtje gestuurd met wanneer het geld terug gestort ging worden. Dat ging wat tijd kosten omdat het handmatig moest.
Na paar weken weer gemaild en toen deze reactie:
We hebben problemen met... Lees meer
Half november een aantal dingen besteld, na een paar dagen alles teruggestuurd. Geld zou worden geretourneerd. Door een storing was er vertraging. Op 6 januari zou het er zijn. Helaas nog niets gezien. Gemaild met Nelly. Antwoord is een zielig... Lees meer
Ook ik heb een bestelling gedaan bij Nelly.com op 18 dec.
Na 3 dagen kreeg ik een bericht dat het door een fout in hun magazijn toch niet leverbaar bleek.
Ik zou mijn geld zo spoedig mogelijk terug ontvangen.
Net na kerst 27dec... Lees meer
ik heb bij nelly.com een maand geleden schoenen besteld maar nooit gekregen.
heb contact met hun opgenomen maar krijg steeds mailtjes dat het goed komt.
niet dus wacht nu al weken op mijn geld maar krijg niks.
1 tip nooit daar iets bestellen.
ik... Lees meer
Ik heb op 16-11-11 een retourbericht gekregen van Nelly.com waarop mijn geld (€200) binnen 10 dagen op mijn rekening teruggestort zou worden. Dit is echter niet gebeurd. Ik ben inmiddels al 6 gestuurde mails en 2 maanden verder. In elke... Lees meer
Ik heb 22-12-11 schoenen besteld, nu al 3x een klacht per mail gestuurd, ze zeggen gewoon dat het onderweg is en dat ik geduld moet hebben.
Heb laats een klachtmail gestuurd met de vraag om mijn geld retour.
Het antwoord wat ik... Lees meer
Ik heb 15 dagen geleden een bestelling gedaan en heb nog steeds niets ontvangen. In de tussen tijd had ik al een mailtje gestuurd omdat er 1 cijfer in de postcode niet klopte, wat overigens geen probleem moet zijn met... Lees meer