Klacht: Niet geleverde bestelling

op 12 oktober 2019 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 Juli heb een een bestelling gedaan bij Neckermann en gelijk met IDEAL betaald. Krijg je een mailtje, dank voor uw bestelling, we gaan er snel mee aan de slag, binnen een week kunt u uw pakket verwachten. Na twee weken geen pakket. Diverse mails gestuurd voor er eindelijk reactie komt, krijg je een mailtje waarin staat dat ivm de vakantie de levertijden wat uitlopen! Dus geduldig gewacht tot na de vakantie maar geen pakket van Neckermann. Wekelijks stuur ik een mail waar het pakket blijft maar er word NERGENS op gereageerd! Echt super slecht….. Geen verontschuldiging NIKS! Zeer slecht bedrijf, ik raad iedereen af om hier ooit wat te bestelling.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HennieC