Klacht: schuld

op 11 november 2009 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb meerderemalen gevraagt om een aflossing van de schuld bij de z en z via een deurwaarder genaamdVan Arkel tot driemaal toe is mij dat gewijgerd daar ik een afspraak heb en had met Z Z over een regeling als ik de maand september zou betalen dan krijg ik een regeling ik heb tot tweemaal toe betaald in begin oktober 2009 twee bedragen van E.123.00 euro
en nog word de regelijg geweigerd met de mom van niet aan de afspraak houden ik ben bij veel instanties geweest en advocaten maar niemand kan mij blijkbaar helpen nu loop ik nootgedwongen naar de tros /radar om te vragen om mij te helpen in deze zaak

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 10:50 geantwoord

Geachte heer Wouda,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Wiebe Wouda