Klachten over neckermann.com

Neckermann.com is een online warenhuis met meer dan 20.000 artikelen online. Service is heel belangrijk voor neckermann.com, daarom doet neckermann.com... Lees meer >

Statistieken van neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

85 klachten gemeld
1.0 /10
47 stemmen
47

Tijdslijn

op 8 juli bestelling gedaan (zomerkledij) op 9 september was nog geen levering mogelijk en werd bestelling geannuleerd door mezelf en bevestigd door bedrijf! kreeg ook creditnota maar tot heden nog geen terugbetaling ontvangen en geen communicatie meer met bedrijf!(beantwoorden... Lees meer

Bestelling gedaan niet geleverd

Klacht van op 08 oktober 2019 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 30.08.19 een bestelling gedaan en vooruit betaald. Na de eerste week heb ik een mail gestuurd waarom de goederen nog niet verzonden waren waarna ik vrij snel een reactie kreeg dat de bestelde goederen niet op voorraad waren... Lees meer

31 augustus een bestelling gedaan, meerdere mailtjes er achteraan gestuurd waar mijn bestelling blijft, ze geven niet thuis, bellen is onmogelijk je wordt er op gewezen dat je moet mailen en de verbinding wordt daarna verbroken. Nooit een antwoord terug... Lees meer