Klacht: [nchecken/verkeerde informatie

op 29 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het inchecken is door twee dames gepraat over mijn paspoort met betrekking tot geldigheid datum om naar Turkije te kunnen vliegen. De dames lieten mij doorgaan. Echter bij de gate mocht ik niet verder omdat mijn paspoort na 150 niet meer geldig is. Gevolg omboeking naar een nieuwe vlucht,extra kosten voor taxi en twee dagen later weg. Als de dames bij de incheckbalie beter hadden opgelet dan had ik nog maatregelen kunnen nemen en alsnog met de vlucht meegekund.

Gewenste Oplossing:

Indien u een reactie geeft over bovenstaande klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdaw57