Klacht: nalatigheid

op 29 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x contact met Ziggo opgenomen hoe te handelen bij het terug moeten sturen van een bruikleenmodem. Het modem moet worden teruggestuurd ivm overstap naar andere provider. Ziggo zegt op 2 verschillende contactmomenten via chat toe een retourdoos op te zullen sturen (duurt 2-3 werkdagen). Ik ben inmiddels 11 dagen verder sinds het eerste contact (18 mei) en heb nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik per omgaande een retourdoos van Ziggo ontvang voor het terugsturen van het bruikleen Ziggo modem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhmpjansen