Klacht: Naamswijziging

op 22 augustus 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Hallo,
Ik heb in de nacht van 8 juli een boeking gedaan van 5 personen ..omdat de site steeds vast zat moest ik tig keren alles opnieuw invoeren en dan opnieuw wachten en nadat het eindelijk was gelukt zag ik dat de naam van me parner met mijn achternaam stond en dat de geboortemaand fout stond heb binnen 2 uur een mailtje gestuurd naar prijsvrij volgende ochtend gelijk gebeld en uitgelegd dat het aan de site lag waardoor het fout was gegaan dit kon ik bewijzen omdat we nog een boeking hadden gedaan en daar kregen we na een paar keer boeken ons bevestiging van de reis terwijl ze de betaling niet hadden afgeschreven die we alsnog in de ochtend hebben overgemaakt. Op 11 juli krijg ik bericht terug van prijsvrij dat ik 289 euro moet betalen aan lmx en kon mailen als ik er niet mee eens was nou dat heb ik gedaan en kreeg te horen dat ze het via de vliegmaatachapij pegasus zouden proberen goedkoper te regelen en werd in behandeling genomen na weken krijg ik een mailtje waarin staat dat het bij pegasus niet kan en dat de kosten bij lmx hoger zijn geworden 389 heb dus gister 21 aug 2017 contact met ze opgenomen en kreeg te horen dat ze geen terug kopeling krijgen van pegasus en dat ik tijdens het inchecken kan laten veranderen de kosten kunnen hoger of lager zijn ik vind dit heel oneerlijk en onprofessioneel dat andere boeking waar wij moesten betalen is gelijk opgelost maar bij deze komen er steeds kosten bij terwijl hun site vast zat en niet mijn tab

Als ik het niet hoef te betalen heb het gelijk binnen 2 uur aangegeven dat het aan de site lag heb zie foto(bijgaand) tab staan maar bedoelde die site vandaar ook fout bij andere boeking

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 23 augustus 2017 om 09:24 geantwoord

Beste mevrouw Mahes,

Bedankt voor uw melding. Allereerst onze excuses dat u deze ervaring met Prijsvrij.nl heeft, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. We kunnen begrijpen dat het erg vervelend dat u na boeking tegen een naamswijziging aanloopt. Fijn dat u direct contact heeft opgenomen en dit aan ons hebt doorgegeven.

Wij hebben begrepen dat u meerdere malen contact heeft opgenomen met onze reserveringsafdeling hierover. Door contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij en met de reisorganisatie hebben we geprobeerd de wijzigingskosten zo laag mogelijk te houden, echter is dit niet gelukt. De wijzigingskosten kunnen per dag veranderen, als wederverkoper hebben wij hierin helaas geen invloed.

Om u tegemoet te komen hebben wij de wijzigingskosten van Prijsvrij.nl hierom niet aan u berekend. Wij vernemen graag nog van u of u uw naam wilt aanpassen tegen actuele wijzigingskosten. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten echter zijn wij hierin afhankelijk van een derde partij.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door andjelie