Klacht: NA TWEE JAAR KEUKEN ONBRUIKBAAR

op 24 januari 2014 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

In april 2014 hebben wij de nieuwe keuken ondertussen twee jaar. Een half jaar na de plaatsing begonnen de problemen al; loslaten folie van kastjes, afbreken van kraan, elektrische ontsteker van gasplaat stuk. Na een tijdje van klagen kwam Keukenconcurrent pas in actie, nadat ze het probleem eerst in onze schoenen wilde schuiven door te zeggen dat wij de kastjes te nat schoonmaken. Onzin natuurlijk dat er geen water aan te pas mag komen, want een keuken hoort resistent te zijn tegen vocht. Kastjes moesten wij voor 700,- euro bijbetalen maar daarmee gingen wij niet akkoord. Pas na aanmelding voor een procedure kon het ineens wel gratis. Nu bijna twee jaar later zijn de problemen alleen maar toegenomen: wederom loslating folie, vooral bij de warmtebronnen (oven/vaatwasser), Twee gaspitten werken niet, vaatwasser lekt elke keer, dus onbruikbaar, koelkast valt soms uit. Kortom een keuken die voor 50% gebruikt kan worden. Trap er alsjeblieft niet in. Zeer waarschijnlijk moeten wij nu opnieuw een procedure opstarten om in ieder geval een deel alsnog naar behoren te laten functioneren, maar is alles na een jaar wederom kapot.

Een overzicht van mankementen tot nu toe:
Kraan
Elektrische ontsteker
Twee gaspitten
Keukenkastjes afbladeren
Vaatwasser
Koelkast

Oplossing van alle ontstane problemen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KeukenConcurrent

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KeukenConcurrent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lydiavanhouten