Klacht: Na betaling geen ticket uit de automaat

op 12 juni 2015 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Op 11-06-2015 heb ik een retour ticket gekocht voor 5,80 EUR van Eijsden naar Maastricht. De automaat heeft mij geen ticket gegeven. Dit had ik graag gemeld bij de conducteur, deze heb ik tijdens de reis niet meer gezien. Op de terugreis heb ik maar voor de zekerheid nog een enkel kaartje gekocht voor 3,40 EUR, omdat ik anders geen bewijs had dat ik al een kaartje heb gekocht.

Mvg,
MC Lam

Gewenste Oplossing:

Omdat ik op deze manier dubbel heb betaald, had ik graag mijn geld terug voor 3,40 EUR

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 27 juli 2015 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Voor een vergoeding van vervoerbewijzen hebben wij het originele vervoerbewijs nodig. Zonder dit origineel kunnen en mogen wij niets vergoeden.

Alle klachten die gemeld zijn door ChocoSjaak