Klacht: Na betaling geen adres label

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb via ideal mijn pakket aangemeld voor verzending en geen adreslabel ontvangen. Na een poos in de wacht te hebben gestaan eindelijk de klantenservice aan de lijn en volgens hun hadden ze problemen met ideal. Mij werd geadviseerd om het geld via mijn eigen bank terug te laten boeken of anders een mail naar ups te sturen.
Het is niet mogelijk dit met de bank te regelen dus een mail gestuurd naar UPS en daar niets meer van gehoord

Gewenste Oplossing:

Teruggave geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fenjel