Klacht: Na 7 maanden nog geen geld terug voor product retour

op 28 juni 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Eind november 2016 een vloerlamp besteld en een week later teruggestuurd met herroepingsformulier + Track&trace. Na herhaalde verzoeken geen geld terug. Na het indienen van een klacht reageert de klantenservice op 3 april met “Het door jouw betaalde factuur bedrag zullen wij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten. Wij hebben (helaas) geen invloed op de snelheid van uitbetalen” maar geen creditering. Daarna ontvang ik berichten zoals “we kunnen het product niet vinden in ons magazijn”, “wat was het bestelnummer”, “we weten niet wie het bedrag moet terugbetalen”, “we krijgen een foutmelding bij het terugboeken naar jouw rekening” en nogmaals “wat was het ordernummer”. Sindsdien wordt de telefoon niet meer opgenomen en ontvang ik geen reacties meer op mail en voicemail.
Inmiddels 7 maanden later heb ik nog steeds geen creditering ontvangen.

Ontvangst van het factuurbedrag + gemaakte kosten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 02 juli 2017 om 15:10 geantwoord

Beste Tom,

Naar aanleiding van jouw klacht heb ik alles uitgezocht om te kijken wat er precies aan de hand is. Ik heb inderdaad kunnen constateren dat de terugbetaling nog niet uitgevoerd is geweest. Het IBAN nummer dat hier geregistreerd staat wordt niet geaccepteerd.

Helaas zie ik dat wij hierover te weinig contact pogingen hebben gedaan. Helaas kan ik geen email (onbeantwoord) of telefoontjes terug vinden gekoppeld aan de gegevens die wij hebben bij jouw bestelling.

Zojuist heb ik je een email gestuurd met een bevestiging voor jouw IBAN nummer. Kun je ons ook een email sturen naar info@gaveactie.nl? Je ontvangt bij ons een bevestiging van de ontvangst van de email wanneer deze correct binnen is gekomen.

Mitchel

Heeft op 31 juli 2017 om 12:52 geantwoord

Ondanks bovenstaande toezegging van Mitchel heb ik geen mail ontvangen, en ook nog steeds geen creditering. Gave Actie kiest er kennelijk bewust voor om communicatie met de klant te vermijden en voor geretourneerde producten het aankoopbedrag niet terug te storten.

Alle klachten die gemeld zijn door temmery