Klacht: Geen volledige levering van bestelling en geen contact

op 27 september 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik wacht nu al geruime tijd op een onderdeel van mijn bestelling (bestelling is van 8 juni 2017!!!!). Eerste 2 delen ontvangen binnen levertijd die werd aangegeven, keurig.
Laatste deel is nog altijd niet geleverd. Meermaals contact gezicht maar slechts 1 keer is er gereageerd met vraag om welk onderdeel het gaat (dat gaveactie.nl dat zelf niet weet??!!)
Vervolgens weer meerdere malen contact gezocht, maar ik krijg geen respons. Onfatsoenlijk!

Ik verwacht van gaveactie.nl een oprechte excuses en tevens wil ik dat mijn geduld en nette manier van benaderen wordt beloont met een snelle en correcte levering van de bestelling door mij eerder geplaatst.

Wanneer gaveactie.nl wederom niks van zich laat horen, zal ik mijn ongenoegen en ontevredenheid niet onder stoelen of banken schuiven.

Wanneer mijn bestelling niet leverbaar blijkt te zijn, zie ik graag mijn geld binnen een week (werkweek 5 dagen) terug op mijn rekening. Uiteraard verwacht ik dat ik gecompenseert wordt voor de belachelijke manier waarop gaveactie.nl heeft gehandeld, hoe dit gecompenseerd wordt, laat ik aan hun over om met een mooie voorstel te komen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 27 september 2017 om 13:54 geantwoord

Beste Rik,

We hebben jouw emails in goede orde ontvangen en beantwoord. Vervelend dat je dit niet ontvangt. We kunnen zien dat het wel ontvangen is door jouw email provider, wellicht staat het in je SPAMbox.

Zoals vermeld in onze laatste reactie, van gister, gaan wij vrijdag de verrassing na sturen. Je kunt dit vanaf zaterdag thuis verwachten.

Mitchel

Heeft op 28 september 2017 om 09:20 geantwoord

Fijn dat er eindelijk schot in de zaak zit. Ik heb geen emails van jullie kant ontvangen, ook niet in de spambox. 1 keer een mail ontvangen (dinsdag 19 september) in de gewone inbox, vreemd dat de rest dan niet aankomt.
Ik hoop op een goede afloop...

Ik ben pas tevreden als de bestelling is geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door rikvandebelt