Klacht: geen levering van mijn bestelling

op 03 juli 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Gave Actie,

Er was een aanbieding van namaak-scheermesjes voor het Gilette Fusion systeem.

Nu, ruim een jaar later heb ik mijn bestelling #100061009 nog steeds niet ontvangen.

Veelvuldig heb ik contact opgenomen en mail gestuurd hieromtrent en kreeg een geautomatisseerd antwoord dat mijn verzoek in behandeling genomen. In het begin werd mijn mail nog wel beantwoord met de vraag of mijn adres wel correct is of dat het misschien bij de buren is belandt. Zelfs een nabestelling zou plaatsvinden. Nooit meer iets persoonlijks vernomen na de eerste 4 keren uitstel.

Nu heb ik begin mei weer een poging gedaan (poging 10+) maar verder dan het automatische mail komen we niet.

Het gaat om 2 maal een pack van 16 fusion mesjes twv 30 euro + 6 euro verzendkosten

Gewenste Oplossing:

Geld terug of levering van de producten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 05 juli 2017 om 07:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martijn,

Zojuist heb ik alles nagezocht en uitgebreid bekeken. Ik zie inderdaad dat wij jouw bestelling zorgvuldig hebben verstuurd. Wij hebben meermaals contact gehad met elkaar over het niet ontvangen van deze bestelling. Jouw bestelling is vervolgens opnieuw verstuurd, waarna wij niets meer gehoord hebben. Wanneer dit het geval is, betekend dit in 99/100 problemen dat dit goed nieuws is. Het is in goede orde aangekomen. Zo ook van jou hoorden wij niets meer en dan wordt na een X periode het dossier gesloten.

Het betreffende product kan niet opnieuw worden geleverd, daar er geen productie meer van is. Graag ontvangen wij jouw IBAN nummer voor de terugbetaling via info@gaveactie.nl.

Met vriendelijke groet,
Mitchel

Heeft op 27 juli 2017 om 09:27 geantwoord

Jazeker ga ik akkord met de terugbetaling.
Eindelijk ( na de mislukte herverzend-poging) weer eens een reactie vanuit gaveaktie, na X pogingen tot reageren op email.

Echter de 14 dgn terugbetaal-tijd is reeds een week geleden verstreken... nog niets op de rekening gezien.
We hebben nog IBAN gegevens uitgewisseld echter in de mail: Wij hebben (helaas) geen invloed op de snelheid van uitbetalen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Fennis