Klachten over Gave Actie

Neem altijd eerst contact met ons op. Direct contact werkt altijd beter. Je kunt ons bereiken via [email protected] Lees meer >

Statistieken van Gave Actie in de categorie Deal-Sites

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Scheermesjes

Klacht van op 04 januari 2018 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Op 15 april 2015 heb ik scheermesjes voor mijn man besteld. Tot op heden heb ik de scheermesjes nog steeds NIET ontvangen. Er is mailcontact geweest met Gave Actie, maar helaas ZONDER resultaat. Ook ben ik het bedrag van €20,90... Lees meer

geen levering van mijn bestelling

Klacht van Martijn Fennis op 03 juli 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Beste Gave Actie, Er was een aanbieding van namaak-scheermesjes voor het Gilette Fusion systeem. Nu, ruim een jaar later heb ik mijn bestelling #100061009 nog steeds niet ontvangen. Veelvuldig heb ik contact opgenomen en mail gestuurd hieromtrent en kreeg een geautomatisseerd antwoord dat... Lees meer

Bestelling arganolie

Klacht van Alamanda op 12 april 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Sinds half februari wacht ik nu op de verzending van bestelde arganolie. Inmiddels 5 mails verstuurd en wel steeds antwoord terug dat de zending binnenkort zal volgen. Nu 2 mnd later nog steeds niets ontvangen. Lees meer

Niet geleverd.

Klacht van Creatie Bea op 18 maart 2017 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik heb begin september een mini-fototoestel, ter waarde van € 31,95 besteld, maar tot op heden niets ontvangen! Na enig heen en weer mailen is het verstuurd, maar nooit aan gekomen! Lees meer