Klacht: Na 4 weken, product nog niet gerepareerd

op 18 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 17 september heb ik mijn Xbox One forza controller ter reparatie aangeboden bij de MediaMarkt (garantie). Hier werd mij verteld dat dit maximaal zo’n 3 weken kan duren.
Ondertussen zitten we over de 4 weken heen en na meerdere keren gebeld te hebben kan mij geen verdere informatie gegeven worden. De controller ligt bij de technische dienst en daar mag ik het mee doen.
Ondertussen betekend dit al dat ik 4 weken mijn Xbox niet heb kunnen gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe of een gerepareerde Xbox one forza controller heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordy Thien