Klacht: onmogelijk om kaart te vervangen

Carla de V. op 19 augustus 2024 over Museumkaart in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas ben ik mijn kaart verloren. Het is gewoon niet mogelijk om online een vervangend exemplaar te bestellen en telefonisch krijg ik constant in gesprek

Gewenste Oplossing:

Of iemand aan de lijn krijgen óf gewoon online een vervangend exemplaar kunnen bestellen

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Museumkaart
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Museumkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Museumkaart over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Carla de V.

9 maanden geleden - Het is onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen of via mail een vervangende museumkaart te regelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Museumkaart nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Museumkaart in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Carla de V.