Kaart verlopen op 29/1/2023. Geen bericht gekregen. Gebeld en zouden het in orde maken . Tot nu toe niets vernomen. Graag z.s.m een nieuwe kaart
I N S Landman-Wijnen Lees meer
1 nov 22: bevestiing betaling Museumkaart. Max levertijd 5 werkdagen
23 nov 22:: mail nog niet ontvangen kaart. Antw.mail: te druk om te beantwoorden
9 jan 23: op site staat mijn kaart. Geupload met recente foto.
16 jan ... Lees meer
Ik heb 2 maanden geleden de museumkaart (voor mijn vrouw) betaald, nooit ontvangen en de organisatie is telefonisch totaal onbereikbaar. Je staat in de wacht en dat blijft zo. Heb wel 20 keer gebeld maar krijg gewoon niemand aan de... Lees meer
Ik heb op 3 oktober mijn kaart verlengd en betaald, maar niet ontvangen. Diverse mails gestuurd en geprobeerd te bellen. Uiteindelijk verzocht het geld terug te betalen, het antwoord daarop was dat ze mijn betaling niet konden vinden. Onmiddellijk een... Lees meer
22 Sept. betaald voor verlenging museumjaarkaart. 2x een betaalbewijs opgestuurd en 2x telefonisch contact gehad en verschillende emails gestuurd, ook nog 2x een klacht geplaatst op klachtenkompas en nog steeds geen kaart ontvangen! Lees meer
My wallet was stolen, and I am trying to replace my card so I can use it, but the website is not working. I tried to call them, email them and send messages on instagram but I have no answer.... Lees meer
Op 9 augustus 2 museum jaarkaarten gekocht bij het Tropenmuseum te Amsterdam
Daarbij 2 tijdelijke kaarten ontvangen die Max 31 dagen geldig zijn
Inmiddels is deze periode verstreken en zijn te definitieve kaarten nog steeds niet geleverd
Registratie online gaat zeer moeizaam,... Lees meer
Vandaag ontving ik een brief waarmee ik de museumkaart van mijn zoontje kan verlengen. Dat leek me aan de vroege kant, en inderdaad, na inloggen bleek zijn kaart nog een klein half jaar geldig te zijn. Dit in verband met... Lees meer