Klachten over Museumkaart

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Museumkaart zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Algemeen

0%
3 klachten gemeld
3 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost
1.5 /10
2 stemmen
2

Museumkaart Complimenten

Wel betaald, geen kaarten

Klacht van MartijnPlomp op 10 december 2024 over Museumkaart in de categorie Algemeen

Automatische incasso afgegeven voor kaarten voor beide ouders. Eén kaart telefonisch opgezegd, dat betaalde deel zou worden teruggestort. Bevestiging van opzegging per mail. Paar dagen later nog een mail: de andere kaart was ook opgezegd. Bedrag voor beide kaarten ondanks... Lees meer

Geen tijdelijke kaart beschikbaar

Klacht van Marinacartigny op 01 februari 2024 over Museumkaart in de categorie Algemeen

Vorige jaar kocht ik via een museum een museum, een museumjaarkaart en ontving dan een tijdelijke kaart totdat ik mijn echte kaart via de post ontving. Vanochtend heb ik via de website van museumkaart een nieuwe museumkaart gekocht en werd... Lees meer

Erg nalatig

Klacht van francis66 op 15 januari 2024 over Museumkaart in de categorie Algemeen

Van Sinterklaas een museumkaart gekregen en geregistreerd; kaart is nooit binnengekomen terwijl de tijdelijke kaart al is verlopen. Kan er dus niks mee maar is wel dik voor betaald. E-mail word niet beantwoord (of kan wegens drukte nog 10 dagen... Lees meer

Weigering museum

Klacht van Jonas.s op 05 januari 2024 over Museumkaart in de categorie Algemeen

Ik heb mijn museumkaart voor de kerst besteld om deze te verlengen. Door de feestdagen en drukte bij Post NL is deze niet tijdig geleverd. Ik kon uiteraard inloggen op de website en zo bij mijn kaartgegevens om te kunnen... Lees meer