Klachten over Moviestarplanet

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Moviestarplanet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Moviestarplanet in de categorie Internet Games

4 klachten gemeld

Moviestarplanet Complimenten

Ik kan geen VIP kopen

Klacht van aveline op 21 februari 2022 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Telkens als ik VIP probeer te kopen krijg ik een foutmelding. “OEPS er is iets fout gegaan bij het verwerken van je betaling. Onze schuld, niet de jouwe! Probeer het later opnieuw.” Dieze foutmelding krijg ik al 2 dagen als ik... Lees meer

Gehackt

Klacht van Tessasc op 31 december 2021 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Hallo, mijn account stan van lvl 20 is gehackt. Dat gebeurde in 2013/2014 zou graag mijn account terug willen of nieuwe wachtwoord aan te maken. Mvg T Lees meer

Onterecht

Klacht van Fleur2508 op 26 december 2021 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Ik had een msp account. Ik zit op lvl 25. Ze hebben me permanent geblokkeerd omdat ik mijn wachtwoord gedeeld zou hebben. of omdat ik niet betaald zou hebben voor VIP. Ik heb wel degelijk betaald en ik heb mijn... Lees meer

Hashtags

Klacht van xean van Schaagen op 12 december 2021 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

goededag heer, mevrouw, ik wil graag melden dat u een goede bedoeling heeft met het taal gebruikt van slechte worden te verminderen, maar jullie hebben teveel worden verbannen. tegenwoordig kun je als kind zijnde niets meer zeggen in het spel. ik... Lees meer

wachtwoord

Klacht van Elisayea op 23 november 2021 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Mijn moviestarplanet account was ik vergeten aan te mijn e-mail te koppelen. Mijn gebruikersnaam is elisayea level 8. Ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik vind dat jammer omdat al mijn dingen daar nog zijn. Lees meer