Klachten over Moviestarplanet

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Moviestarplanet zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Moviestarplanet in de categorie Internet Games

4 klachten gemeld

Moviestarplanet Complimenten

vip

Klacht van lorenplaysgames op 11 september 2017 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

hallo, ik had voor mijn kind op msp vip gekocht. alleen kwamen we er achter dat mijn kind na 1 dag nog steeds geen vip heeft gekregen. het geld is van de rekening afgegaan.... is er iets fout gegaan.? mvg gita. Lees meer

account weg

Klacht van XhappinessXgirlX op 08 september 2017 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

telkens als ik een nieuw account maak log ik later weer uit want dan moet ik weg , maar als ik weer wil inloggen dan is mijn account er niet meer. Dan maak ik weer een nieuw account aan en... Lees meer

Gehacht

Klacht van Lotte200710 op 25 juli 2017 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Hoi ik ben gekackt ik ben mijn aac nu kwijt ik wil graag mijn voorge acc terug en ik wil dat mijn wachtwoord weer terug veranderd mij naam was lotte200710 mijn wachtwoord was lotte456 alstublieft ik ben zo verdrietig groetjes... Lees meer