Klacht: Mislukte Cashback

op 06 februari 2018 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 31 december een Philips TV gekocht met een cashback van de leverancier van € 50,00. Duidelijke info hierover kregen we niet.
Na de jaarwisseling hebben wij de aanvraag ingediend en tot onze verbazing zagen wij dat we de originele barcode van de verpakking mee moesten sturen. Dit was ons niet verteld en de doos was inmiddels weg. Wel hadden we een foto van de barcode gemaakt.
Duidelijk bij de cashback was dus de aankoopbon en (helaas) een foto van de barcode. Maar helaas, geen cashback dus.
Mediamarkt verzuimd de juiste info te geven waardoor mijn cashkack dus verloren is gegaan. Fail!

Gewenste Oplossing:

Na retournering van de toegezegde € 50,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HUUBSchultz