Klacht: Mislukt reis naar Amsterdam 23 April 2016 met NS

op 24 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

We hadden ons voorgesteld om een mooie reis naar Amsterdam te maken
* We verlieten Haren ( Gron.) omdat daar GRATIS parkeren is .
* Op de heenweg via Assen waar we over moesten stappen naar Amersfoort kregen we al te maken met een overvolle trein en moesten gescheiden zitten.
* In Amersfoort kregen we te maken met 30 minuten vertraging en hebben , omdat het zo koud was beschutting gezocht in een ruimte voor passagiers.
* Uiteindelijk kwammen we een uur later aan in Amsterdam.
* Om 9 uur s,avonds terug via Amsersfoort-Zwolle moesten we staan in het gangpad als dieren en kregen we te maken met opstandige Marokkanen waar we in Hilversum van bevrijdt werden en uit protest onze reis hebben voortgezet in de 1 e klas Silence. UIT PROTEST GA IK MET DE AUTO.

Waarom kan het in Japan wel precies op tijd/ schoon/minder zelfmoorden/sneller dan NS ( boemeltrein)

Waarom NIET een EXTRA wagon aangekoppeld

Kijk naar de Slechte aankoop van de Fyra

wissels welke NIET werken bij vorst en NIET kunnen remmen door bladeren op het spoor.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS