Klacht: misleinde verkoper

op 04 augustus 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Mijn vriendin is op de huishoud beurs bij de stand geweest en kreeg daar de aanbieding om een keuken samen te stellen voor 50% van het bedrag. Nadat ze alles hadden ingevuld heeft de verkoper nog bovenaan erbij geschreven dat er eerst met de vriend zou worden overlegd om het defenitief te maken. Nu heb ik toen de dag erna contact met de verkoper gehad over hoe en wat het zit kwa annulering. Hij heeft mij toen toegezegt dat we ten alle tijden kostenloos konden annuleren en dat dan de waardebon van 500 euro verloren ging en dat zou dan jammer zijn. Inmiddels een tijdje verder zochten ze contact of we al wat wisten wat we wouden en via de telefoon helaas erg onder druk gezet en we wilden er alsnog dan vanaf zien omdat we her financieel niet kunnen opbrengen maar nu kon dat opeens niet meer en de verkoper destijds is helaas niet meer in dienst nu de optie gekregen om hem 5jaar uit te stellen of 30% betalen. Maar met die 5 jaar akoord gegaan maar we willen er eigenlijk helemaal vanaf zien.

Kostenloos annuleren.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer Nas, Vervelend om te moeten lezen dat u het gevoel heeft erg onder druk gezet te zijn. Ik wil u graag verder helpen. Wat is het ordernummer van de keuken? Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Bericht van KeukenConcurrent

9 maanden geleden - Beste meneer Nas, Zou u alsnog uw ordernummer willen sturen? Dan kan ik u verder helpen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht bart keuken

9 maanden geleden - Hallo er staat geen order nummer op het formulier. Alleen de naam van de adviseur de mediacode: huishoudbeurs 2016, 20 februari t/m 28 februari 2016 en het nummer van de waardecheqeu: HHB 5378 verder heeft hij bovenaan het blaadje QDO geschreven wat dit moet beteken weet ik niet.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:02 geantwoord

Beste meneer Nas,

Zojuist heb ik gesproken met uw adviseur en hij heeft mij aangegeven dat bovenstaande klacht naar behoren is opgelost. Hij heeft u opnieuw gesproken en heeft ook per mail bevestigd dat het ook een voordelige keuken mag zijn. Hier ben u akkoord mee gegaan.

Ik ga er van uit dat deze klacht naar behoren is opgelost. Voor overige vragen kunt u zich wenden tot mijn collega's in het filiaal Arnhem, waar uw keuken is uitgewerkt.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 18 augustus 2016 om 15:09 geantwoord

Hallo. Dit was mijn enige optie wie er mogelijk was of de 30% betalen als we het annuleren. Maar ze hebben ons toen voorgelogen over het kostenloos annuleren en dat is voor mij de enige oplossing. Maar die optie was niet mogelijk. En toen heeft de verkoper ons wel toe gezegt dat we er ten alle tijden kostenloos vanaf zouden kunnen anders had ik toen gelijk wel gezecht dat we er vanaf zien.

Alle klachten die gemeld zijn door bart keuken