Klacht: Misleiding

op 20 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

ls,

Op 12 juni heb ik een klacht ingediend over de keukenconcurrent Westpoort. Deze ging over het ‘lokken’van potentiële kopers, maar wat mij het meeste dwarszit is het beloven van ‘jumbo boodschappenbon’ en dit gewoonweg niet nakomen.
Dhr Veltman was er als de kippen bij om de klacht als zijnde ‘opgelost’te bestempelen echter niets is minder waard. Hetgeen mij beloofd is, is nog steeds niet nagekomen. Beetje flauw. Ik wil dat dit stopt. Geen telefoontjes meer met loze beloftes.

Uiteraard ontvangen wat mij is beloofd en zeker niet onbelangrijk stoppen met deze lokkertjes. Ik zal de jumbo hier ook op attenderen, want dit is niet oke.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 dagen geleden - Beste meneer N.B.A, Ik heb gezien dat u inderdaad de heer Veltman gesproken heeft en dat hij u ook een e-mail heeft gestuurd met de bevestiging van hetgeen afgesproken is. Zoals in deze e-mail ook gemeld is, kan het toesturen van de boodschappenbon helaas een paar weken duren. Vandaar verzoek ik u om nog even geduld te hebben. Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurren

Alle klachten die gemeld zijn door N.B.A