Klacht: Misleiding

op 20 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

ls,

Op 12 juni heb ik een klacht ingediend over de keukenconcurrent Westpoort. Deze ging over het ‘lokken’van potentiële kopers, maar wat mij het meeste dwarszit is het beloven van ‘jumbo boodschappenbon’ en dit gewoonweg niet nakomen.
Dhr Veltman was er als de kippen bij om de klacht als zijnde ‘opgelost’te bestempelen echter niets is minder waard. Hetgeen mij beloofd is, is nog steeds niet nagekomen. Beetje flauw. Ik wil dat dit stopt. Geen telefoontjes meer met loze beloftes.

Uiteraard ontvangen wat mij is beloofd en zeker niet onbelangrijk stoppen met deze lokkertjes. Ik zal de jumbo hier ook op attenderen, want dit is niet oke.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 maanden geleden - Beste meneer N.B.A, Ik heb gezien dat u inderdaad de heer Veltman gesproken heeft en dat hij u ook een e-mail heeft gestuurd met de bevestiging van hetgeen afgesproken is. Zoals in deze e-mail ook gemeld is, kan het toesturen van de boodschappenbon helaas een paar weken duren. Vandaar verzoek ik u om nog even geduld te hebben. Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurren

Reactie van de melder van de klacht N.B.A

4 maanden geleden - Hallo Chris, Had het graag anders gezien, maar mn vermoedens zijn toch echt waar. Ik wil zo veel mogelijk mensen benaderen omdat ik het niet eens ben met dit soort praktijken. Er bestaan geen bonnen, mensen worden zo misleidt. Dit kan echt niet. Hoe kan het zo zijn dat ik nog steeds niets heb ontvangen? Mvg,

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Ben Alla, Mijn collega heeft u een mail gestuurd waarin hij aangeeft de Jumbo pas alsnog naar u toe te sturen. Ook heeft hij u aangegeven waarom de bon in eerste instantie niet verstuurd zou worden naar u. Ik ga na bij mijn collega of de bon reeds onderweg is naar u. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht N.B.A

4 maanden geleden - allemaal leuk en aardig. Het is inmiddels ruim 1 maand geleden! Ik hoor graag van u, of dit een marketing stunt is, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Ben Alla, Ik ga zorgen dat dit zo spoedig mogelijk in order komt. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht N.B.A

3 maanden geleden - Hallo Teun, Ik heb niets meer van je mogen vernemen? Ik heb al verscheidene klachten gestuurd, echter helaas zonder resultaat. De keukenconcurrent maakt zich schuldig aan het misleiden van potentiële klanten. Zonder pardon! Dhr Edwin Veltman, stuurt mij met een kluitje in het riet! Dit kan echt niet!Je kunt klanten niet iets beloven om het vervolgens niet na te komen. Als potentiële klant ben ik wel 2 keer gebeld heb brieven ontvangen, om naar de vestiging te komen. Ik zou bij het maken van een offerte een jumbo-boodschappen bon krijgen twv €50. Niets is minder waard! Daarna een mail gekregen dat hij onderweg is, duurt echter paar weken. We zijn nu 2 maanden verder. Ik hoor alsnog graag wat er aan de hand is. Als dit een marketing stunt is geweest, hoor ik dat ook graag. Wat dit is strafbaar! Ik hoor graag

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:25 geantwoord

Beste meneer Ben Alla,

Zoals ook reeds op uw andere melding op Klacht.nl aan u gemeld;
Wij kunnen begrijpen dat u erg ontevreden bent over de wachttijd van de bon maar nogmaals: u krijgt deze alsnog toegestuurd maar wij verzoeken u hiervoor nog even om uw geduld.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 07 augustus 2017 om 19:11 geantwoord

3 maanden wachten is niet realistisch! Gaat nergens over!

Alle klachten die gemeld zijn door N.B.A