Klacht: Misleid Door keukenconcurrent

op 10 juni 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ongeveer bijna een jaar geleden stapten wij naar keukenconcurrent voor advies en eventuele kosten voor een nieuwe keuken. Bij het gesprek hebben wij duidelijk gezegd dat wij alleen advies wilden hebben ,maar door de mooie praatjes enthousiasme hebben wij toch op een papiertje getekend(zonder te weten dat het om een koopcontract ging) Wij hadden nog geen eens een kleur of model keuken gekozen toen.

Nu worden wij geconfronteerd mee dat we 30 % van de aankoopwaarde moeten betalen. Bij de verkoop gaven we ongeveer een bedrag aan wat we wilden uitgeven dus hoezo moeten we van dat bedrag nu ineens 30 % betalen.

keuken Concurrent zijn oplichters!!!

wanneer klanten die misleid zijn ook geholpen kunnen worden en niet meteen door een handtekening 30 % van het bedrag moeten betalen .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

7 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u deze ervaring heeft opgedaan bij KeukenConcurrent. Bij het tekenen van een order gaat u een koopovereenkomst aan. Bij het annuleren van de keuken komen volgens de CBW-voorwaarden annuleringskosten kijken. U heeft eerder deze week contact gehad met mijn collega, zij heeft u een voorstel gedaan van 15% in plaats van 30%. We vernemen graag van u of dit akkoord is. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Pritvi

7 maanden geleden - Ik geef nogmaals aan dat wij misleid zijn dat we helemaal niet wisten dat het om een koop ging,want we hadden nog geen eens een keuken uitgekozen, geen apparaturen en vervolgens staat er wel een bedrag op het overeenkomst. dat bedrag was alleen een indicatie wat wij eventueel konden uitegeven. Ik neem aan dat als service er toch een overleg tussen filiaal en klant moet komen wat er fout gegaan is. Keuken concurrent jaagt ons alleen maar op om te betalen en blijven maar aanhouden dat we iets getekend hebben. Hoe gaan jullie hiermee om?

Bericht van KeukenConcurrent

7 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Mijn collega neemt vandaag nog contact met u op om de situatie nogmaals te bespreken. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 07 juli 2016 om 15:37 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Sadal,

Ik heb begrepen van mijn collega van de juridische afdeling dat er in uw dossier een schikking is bereikt. Het verdere contact verloopt nu met deze collega. Hiermee ga ik er van uit dat de klacht naar behoren is opgelost.

Met een vriendelijke groet,

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Pritvi