Klacht: misleid door keukenconcurrent

op 17 september 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Ik was gisteren op 16-09-2016 met me moeder in het winkel van keukenconcurrent
binnen gestap om even te kijken voor keuken tot dat er een verkooper aan kwam en vroeg of ie kon helpen ik zij we zitten te kijken.kwam de verkoper weer,toen begon hij over dat er actie was van 50procent dat we daar van gebruik konden maken dat hij dat allemaal wel wilde uitlegen,oke zij ik maar ik hoef nog niks te betalen of zo nee tuurlijk niet zij hij u zit nergen aan vast,tot hij een soort berekening maakte,hij zij nadrukelijk nog u hoeft niet bang te zijn er gebeurt niks u heb bedenk tijd van 2jaar alle mooie praatjes verleidelijk tuurlijk ik moest een handtekening neer zetten om gebruik te kunnen maken van die 50procent dat was voor de hoofdkantoor ,ik zij nog dit is toch niet oficieel toch nee nee dit is voorbeeld wist niet dat het een verkoop overeenkomst is .toen zij hij dat ik een bepaalde bedrag moest betalen ik had niks bij me ja wij waren ook niet van plan nog hij zij ook nog tegen ons als je het niet wil kan je het stop zetten want er is nog niks gebeurt.hij hadt alleen een berekening gemaakt op papier en die moest ik ondertekenen dat was om het 50procent op de berekening te krijgen, toen hep me moeder gezegt dat ze twijfelde toch niet doen heb ik meteen de volgende dag op 17-09-2016 gebeld om te zeggen dat we het niet willen ook kwa financi de mevrouw aan de telefoon zou het doorgeven niks gehoord zelf voor de tweede keer gebeld ze gaan contact opnemen zij ze weer niet een vrolijke stem maar goed,tot ik iemand hadt kunnen gesproken en die meneer zij ik geef u mijn collega oke en die zij dat het niet zo maar kon maar ik zij er is niks gebeurt maar u heeft een ordenummer toch mevrouw ik zij nee er is nog niet eens een factuur zij ik de verkoper zij klopt die wordt maandag opgestuurd dus op 19-09-2016 ja maar ik zeg dat ik niet wil een hele discusie tot dat de verkoper zij mijn collega die u heeft geholpen is nu vrij die is pas dinsdag dan kijken we veder ik zij nog een keer duidelijk van veder wordt er niks gedaan toch geen factuur of zo hij zij nee nee mevrouw ik hoop dat ik dit klach opgelost wordt want echt nooit meer keukenconcurrent voor mijn echt jammer dit als je binnen komt hebben ze mooie praatjes maar ow wee als je gedachten verandert dan zijn ze heel anders tegen je niet normaal

duidelijk zeggen waar voor mensen tekenen en geen handtekeningen laten zetten voor geld

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht c altunkilic

2 maanden geleden - goede dag weet u zeker dat het ontvangen is ik heb nog niks gehoort ik heb groot spijt dat ik het winkel in ben gegaan stom stom

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Altunkilic, Wat jammer dat u spijt heeft van het betreden van onze showroom. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar de showroom, zij nemen hierover zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:50 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Altunkilic,

Ik heb nogmaals contact opgenomen met het betreffende filiaal om na te vragen wat de status is. Zij hebben mij bevestigd dat de order zonder kosten geannuleerd zal worden. U ontvangt hiervan spoedig een bevestiging vanuit het hoofdkantoor.

Ik vertrouw erop u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door c altunkilic