Klacht: Milaan en Eindhoven

op 14 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. Maart naar Milaan ging niet door. Booking.com gaf aan binnen 24 uur geld terug te storten. Niet gebeurd.
2. Juni tulip inn Eindhoven geeft aan volledige restitutie wegens Corona. Moet echter via Booking.com want daar geboekt. Mail en bevestiging restitutie tulip inn meegestuurd. Krijg Engels mailtje van Booking.com dat restitutie niet kan. Schandalig. Miljoenen verdienen, staatsteun krijgen en mensen niet hun geld teruggeven

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik iig de €80 van tulip inn terugkrijg en hopelijk de €186 van Milaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fjmulder