Klacht: mijn vrije dagen zijn uit het bestand van de ns gehaald

op 08 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ìk wilde een vrije dag ophalen en er werd gezegd dat ik niet ingecheckt was bij de NS.maar ik heb tot oktober gewoon betaald .Het wirdt automatisch verlengd en ook mijn vrije dagen heb ik betaald.dus wil ik graag van u weten hoe dat komt?
In Zwolle heeft een baliemederwerker voor mij gebeld en toen werd er gezegd dat ik per ongeluk uitgeschreven was.Maar de 40% heb ik wel gekregen!!!ra ra hoe kan dit???

als ik een duidelijk antwoord krijg en er is verteld dat ik mijn laatstereis van Zwolle naar Goes weer terug krijg van 31 mei.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 01 juli 2016 om 13:44 geantwoord

Geachte mevrouw Vos-Slager,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 8 juni 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

Uit onze administratie blijkt dat uw klacht over het ontbreken van de keuzedagen op uw OV-chipkaart op 28 juni 2016 is afgehandeld door een medewerker van de NS Klantenservice. Ik ga ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door slager130750